Macam Bagos!

Bagos ke?
Ke tak bagos?
Ke macam bagos?


Kalau kau kutuk orang lain tanpa rase malu takpe.
Tapi asal bile kau kene kutuk kau nak melenting dan
tarik muke seribu.
Baik TAK payah main kutuk-kutuk!
Macam bagos!

Kalau kau pakai barang orang lain selamber je tanpa rase bersalah.
Tapi asal bile orang lain nak pakai barang kau kemain kedekut
tahik hidung masin sangat?
Baik TAK payah bagi kau pinjam!
Macam bagos je kau ni.

Kalau kau bole mencapap.
Tapi asal bile orang lain mencapap kau benci?
Kau macam bagos je kan?!

Cukup aku pantang kalau orang berkire dengan aku.
Sebab aku jenis tak berape nak berkire sangat.
Ade bende kene la consideration sikit.
Ade bende tak perlu.




Jangan laa kau ingat diri kau da cukup sempurna sangat.



3 comments:

tchersally said...

Cop..cop..Meen,
relax Meen..watak manusia yg mcm gitu mmg bersepah merata2 tempat Meen..infact yg worst than that pun ade..arrrrgghh go to **ll la depa tu..Meen awasi langkah dan tutur kata Meen sudah..especially d tmpat kita mencari rezki.."walls do have ears dear..."

LOCO™ said...

btul 2...
rase nye..
dlm hal2 cmni..
bek wt donno je..
well...
ats dunia xdpt xpe..
kt akhirat nnt besar ganjarannye..
sabar 2 kn sebahagian daripda iman..

Cikinto Marcello said...

boboy!

sabaq na..sapa yg sakitkan ati boboy ni..meh baby tembak ngan senapang gajah!besa depa ni kacau boboy..kan!

boboy wat xtau ja na..satgi lau kita layan kita sama ngan depa plak..xmen la nyah!

sume menda dlm dunia ni ADIL!jgn risau :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin